פתרונות מחשוב

תמיכה מרחוק

חברת טל טכנולוגיות גאה להציג שירות תמיכה מהפכני:
תמיכה On-Line למערכות המחשוב. בשגרת העבודה נוצרות תקלות ואנו צריכים פתרונות מהירים. מערכת התמיכה מרחוק שברשותנו מספקת פתרונות On-Line ובזמינות מירבית ללא צורך בהמתנה להגעת טכנאי, כך שתוכל לחזור לשגרת עבודה תקינה תוך זמן קצר. שירותי התמיכה מלווים אותך בכל מקום בו יש גישה לאינטרנט, גם בחו"ל כמובן.

it_solutions

תמיכה באתר הלקוח

חברתנו מתמחה באיפיון והקמת רשתות מחשבים, תחזוקת הרשת מלווה תמיד בתהליך חשיבתי במטרה לשיפור הקיים ובמטרה לתת מענה לצרכי הגידול של העסק. מחלקת התמיכה מבטיחה ללקוחות החברה פתרונות יצירתיים ויחס אישי, אנו נאפשר לך להתמקד בלב העסק שלך

client_site

מוצרים

אנו שמים כערך מוביל את איכות השירות והמוצר ולכן חברתנו עובדת עם ספקיות מובילות בתחום כגון: מיקרוסופט, HP, IBM-LENOVO, DELL ומותגים נוספים. מניסיוננו, עבודה עם ציוד איכותי ואמין מקנה לך מערכת מחשוב יציבה לאורך זמן ומותירה לך הרבה מאוד זמן פנוי להתמקד בעסק שלך. באתר שלנו, תוכל למצוא מגוון מוצרים איכותיים.

products

פתיחת קריאת שירות - מרכז תמיכה מרחוק

חברת טל טכנולוגיות מתמחה בעיקר במתן שירותי מחשוב בתמיכה מרחוק,
בזמן אמת ובשקיפות מלאה.
הפתרונות הניתנים באמצעות השירות:
• התקנת תוכנות • בדיקת גיבויים • שחזור מידע • טיפול בוירוסים
• הסרת תוכנות ריגול • הגדרות מערכת • התקנת דרייברים • הדרכות ועוד.

השרות ניתן במהירות וביעילות, תוך חיסכון משמעותי בזמן.

יתרונות השירות:
▪ זמינות מירבית.
▪ פתרון תקלות בזמן אמת.
▪ ההתקשרות בנויה מ- SERVICE שפועל ברקע ולכן אין צורך בהתקנה מוקדמת.

אבטחה:
▪ מערכת השליטה מרחוק תומכת בגישה מאובטחת – SSL.
▪ הלקוח בלבד יוזם את ההתקשרות דרך אתר החברה.
▪ הפסקת ההתקשרות אפשרית בכל רגע נתון ע"י המשתמש.
▪ לאחר סיום ההתקשרות, לא ניתן להתחבר למחשב המרוחק.

support

פתיחת קריאת שירות

לקוח יקר,
על מנת לייעל את הטיפול בך, אנא מלא את הטופס במלואו.
שעות הפעילות הן:
ימים א' עד ה' בין השעות 08:30 ל- 18:00,
בימי ו' וערבי חג באמצעות מייל בלבד.
תגובה טלפונית ראשונית תינתן עד 4 שעות עבודה מזמן פתיחת הקריאה.
תודה שבחרת בטל טכנולוגיות, תמיד נשמח לעמוד לשירותך !

חשוב לדעת:

1. בתמיכה מרחוק, חישוב זמן העבודה נעשה עפ"י מינימום של חצי שעת עבודה ולאחר מכן
במחזורים של חצי שעה, בשונה מחישוב זמן העבודה באתר הלקוח בו החישוב הינו
מינימום שעת עבודה אחת ולאחר מכן במחזורים של חצי שעה.

2. על הלקוח לבצע גיבוי למחשב טרם השימוש בשירות התמיכה On-Line, טל טכנולוגיות
אינה אחראית לנזק שייגרם למידע המצוי על המחשב ואינה אחראית על תקינות המידע ו/או
תקינות שחזורו.

3. החברה תעשה כל שביכולתה למתן שירות טוב, אדיב ומהיר, אך בשום אופן לא תפצה לקוח
בגין נזקים, הפסדים, מניעת רווחים ומניעת שימוש בעקבות בעיות הנובעות ממערכת המחשוב.